بازی Stray Gods یک RPG موزیکال توسط Summerfall Studios است که به زودی عرضه می شود

بازی Stray Gods یک RPG موزیکال توسط Summerfall Studios است که به زودی عرضه می شود

Summerfall Studios  یک سرمایه‌گذاری است که توسط David Gaider نویسنده اصلی در Dragon Age) در سال 2019 تأسیس شد و این استودیو سرانجام از پرده‌های بازی آینده خود Stray Gods (که قبلاً با نام Chorus شناخته می‌شد رونمایی کرد.

 

بازی Stray Gods در چیزی که توسعه‌دهندگان آن را «دنیای فانتزی مدرن» می‌نامند، بازیکنان را به جای گریس قرار می‌دهد و او برای کشف رمز و راز مرگ آخرین میوز تلاش می‌کند. پیش‌فرض کنار هم قرار دادن خدایان یونانی در مقابل یک محیط مدرن قطعاً جذاب به نظر می‌رسد، و سبک هنری که با دست طراحی شده‌است نیز در همین راستا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

 

علاوه بر این، گروهی پر ستاره از صداپیشه‌هایی مانند لورا بیلی (آخرین ما ۲) و مری الیزابت مک‌گلین (سیلنت هیل ۲) نیز حضور دارند. البته، با توجه به این واقعیت که یک RPG موزیکال است چیز زیادی به نام مبارزه وجود ندارد.

 

Stray Gods  که قبلاً توسط یک کمپین تأمین مالی جمعی از طریق Fig تأمین می شد، اکنون توسط Humble Games منتشر می شود . اگرچه توسعه دهندگان اطمینان داده اند که این چیزی را برای حامیان تغییر نمی دهد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/fc3e

خبرنامه بازی ها

گالری